Ontzettend bedankt!
Ontzettend bedankt!
❤️ Dankjewel voor jouw steun
Wat mooi dat je een donatie hebt gedaan aan Stichting Hartekind. Namens Mama Nova én de stichting: dank je wel.
Met jouw bijdrage help je mee aan wetenschappelijk onderzoek naar aangeboren hartafwijkingen bij kinderen. Dat betekent: betere diagnoses, betere behandelingen en uiteindelijk: meer toekomst voor hartekinderen.
Wij geloven in kleine gebaren met grote impact. Daarom vinden we het belangrijk om samen met onze community bij te dragen aan iets dat verder gaat dan speelgoed.
Dankzij jouw steun komt een stukje hoop, gezondheid en leven dichterbij. En dat is misschien wel het mooiste cadeau van allemaal.
Natuurlijk doe je ook mee met de loting voor mooie prijzen. Daarover volgt snel meer info. Houd onze instagram in de gaten.
Liefs,
Mama Nova